vineri, 22 noiembrie 2013

photoshop - out of screen

Cam asa arata imaginea finala..
Pas 1: Am incarcat o imagine de la mare.. (rasarit de soare la Neptun)
 Pas 2: Am importat imaginea unui avion, apoi am eliminat fundalul
 Pas 3: Am multiplicat avionul si le-am dimensionat, mai mari sau mai mici pentru a da senzatia de "mai aproape" sau "mai departe"
 Pas 4: am importat imagineaunor avioane in zbor pentru a prelua urma lasata de ele
 Pas 5: Am adaugat urmele lasate pe cer de avioane..
 Pas 6: Am fotografiat lapopul
 Pas 7: Am sters ecranul albatsru si am lasat doar messajul de Turn OFF..
 Pas 8: Am suprapus imaginile
 Pas 9: am "scos" din ecran marea.. cu transparenta imaginii pentru senzatia de revarsare..
 Pas 10: am adaugat avionul sub alt unghi si dimensione..
Pas 11: Am dat o masca rosie, la fel cu rasaritul pe portiunea ce "este in ecran"... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu