miercuri, 2 septembrie 2015

Chiemsee

Chiemsee

sau locul unde totul este albastru
sau locul unde este liniste
sau locul unde simti vacanta cum curge prin vene

.. undeva in Germania la o ora de mers  de la Salzburg.

Am gasit o cazare in Übersee am Chiemsee.
As putea spune ca este aproape un sat.. Mai bine spus cateva case curate, intretinute, cu drumuri asfaltate si piste de biciclete ce te duc in toate directiile.
De pe terasa camerei se vad Alpii
Este liniste.., dar acest cuvant este putin pentru a descrie senzatia.
Liniste inseamna doar auditiv.. Aici cerul este albastru, aerul este curat, poate ar fi ciudat daca as spune ca este transparent... Iarba este verde in sensul adevarat al cuvantului. Fotografiile nu au nevoie de nici un editor de imagine pentru a le obtine asa cum le vedeti.


 
Am plecat sa dam o tura in jurul lacului. Ei bine nu am reusit din simplul motiv ca in primul loc unde am ajuns imaginea lacului ne-a fascinat.
 
Am oprit la o terasa sa bem o cafea si sa ascultam .. lacul. Hmm. Nu avea valuri , era linistit, vulturii erau undeva departe, doar niste rate stateau pe mal, si ele in liniste.

Am plecat spre debarcader  sa dam turul lacului..

 Biletul - tur complet - iti da voie sa urci si sa cobori in fiecare "port"..
nu am reusit din cauza timpului, dar am retinut imaginea lor
Punctul principal de plecare este Prien. De aici se vad Alpii in toata splendoarea lor si lacul intesat de barcute cu panze albe


Totusi, dupa terminarea turului, dupa intoarcerea din ziua"plina", dupa intoarcerea acasa,  a ramas intiparita in memorie senzatia de LINISTE. poate urmatoarele doua fotografii o vor reda, cat de cat..
 
locul unde se potoleste setea de vacanta
 Acolo unde este doar liniste..

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu